هایگلاس ای جی تی - AGT
نوشته شده توسط : شهرچوب

 

هایگلاس ای جی تی - AGT:

ورق هایگلاس ای جی تی-AGT یکی از بهترین ورقهای تولید شده در زمینه هایگلاس می باشد که در ایران جزو قدیمیترین هایگلاس ها و با کیفیت ترین هایگلاس های موجود در بازار است.

ورق هایگلاس ای جی تی-AGT در سه گروه رنگی عرضه می گردد که بترتیب گروه یک که شامل رنگهای ساده ، گروه دوم که شامل رنگهایی هستند که طرح چوب دارند و گروه سوم که رنگهای متالیک یا اکلیلی یا گلکسی و طرحدار می باشند.

ابعاد هایگلاس ای جی تی-AGT :

ابعاد ورق هایگلاس ای جی تی-AGT بصورت ۲۸۰*۱۲۲ سانتی متر و ضخامت آن ۱۶ میلیمتر می باشد، روکش آن PVC هایگلاس می باشد. تعداد رنگ های آن 68 عدد می باشد که در سال 2016 هفت مدل مات به این مجموعه اضافه گردید. با توجه به اینکه ورق تولیدی ای جی تی ترکیه از زیبایی خاصی برخوردار هستند با ترکیب این رنگ ها می توانید از زیبایی و تنوع چشم نواز تری در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

با توجه به اینکه ورق هایگلاس ای جی تی ترکیه از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون هایگلاس ایزوفام ، هایگلاس دکوپنل،هایگلاس پانوتک، هایگلاس واریو و هایگلاس پاکچوب ، هایگلاس فرامید ، هایگلاس سیتک می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

هایگلاس ای جی تی ترک یا هایگلاس ای جی تی ایرانی:

یکی از پرسش هایی که خریداران هایگلاس ای جی تی را درگیر خود نموده این است که بالاخره این محصول ایرانی به حساب می آید یا محصول کشور ترکیه است؟

هایگلاس ای جی تی-AGT محصول کشور ترکیه می باشد اما از سال 1397 که قوانین واردات در ایران دچار تغییر و تحولات گردید و محصولات آماده ای که میتوان در کشور تولید نمود را دیگر نمیتوان واردات کرد شرکت هایگلاس ای جی تی ترکیه تصمیم بر سرمایه گزاری در ایران و تاسیس کارخانه هایگلاس ای جی تی نمود که دقیقا با همان کیفیت و ماشین آلات در شهرک صنعتی کاسپین استان قزوین شروع بکار و تولید محصول نمود. از این رو تمامی خریداران هایگلاس ای جی تی میتوانند با خیالی آسوده محصولات خود را با همان کیفیت سالهای گذشته خریداری نمایند.

سمپل رنگ هایگلاس ای جی تی:

سمپل رنگ هایگلاس ای جی تی شامل 68 رنگ زیبا درسه گروه رنگی متفاوت می باشد. رنگ بندی محصولات هایگلاس ای جی تی براساس نیاز بازار و استقبال مشتریان شکل گرفته است.

قیمت ورق هایگلاس ای جی تی :

قیمت ورق هایگلاس ای جی تی براساس قیمت روز ارز و نوسانات آن قیمت گزاری می شود و نمیتوان بصورت عددی واحد بیان کرد. از این رو جهت استعلام قیمت هایگلاس ای جی تی میتوانید با شماره تماس های فروشگاه شهرچوب ( چوب سیتی ) تماس حاصل فرمایید .

معرفی کارخانه هایگلاس ای جی تی :

شرکت تولیدکننده هایگلاس ای جی تی AGT تولید کننده پانلهای ام دی اف و پروفیل و همینطور فعال در زمینه پارکت لمینت فعالیتهای خود را در آنتالیا ترکیه شروع کرده است. ای جی تی در مجتمع صنایع آنتالیا بر مساحتی بالای 400 هزار متر مربع و همراه با.سیستم های مدرن نصب شده قرار گرفته و در صنایع تولید ام دی اف , ام دی اف – لام , پنل , مبلمان , بخش دکوراسیون , پارکت , درب , پنل دیواری , قرنیز و بخش ساختمان ارائه خدمت می نماید.
ورق ام دی اف هایگلاس AGT ، به دلیل ساختار بی نقص و عیب روکش و چگالی مناسب فیبر خود، برای طراحی های مکان مورد نظر شما محصولی فوق العاده می باشد.
ورق هایگلاس AGT با رنگ ها و طرح های سه بُعدی ترکیب چشمگیری دارد.مکانی که طراحی می کنید، با رنگ های 3 بُعدی هایگلاس ای جی تی، بُعدی متفاوت به دست آورده و به دلیل درخشش، چشم ها را به خود خیره خواهد کرد .





:: برچسب‌ها: هایگلاس ای جی تی , ام دی اف ای جی تی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: